Veelgestelde vragen

We hebben de meestgestelde vragen op een rijtje gezet om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden! Staat de vraag er niet bij? Stuur dan een mailtje naar info@enjoy-memories.nl. 

Bestellen

Welke betaalmethoden zijn er mogelijk? - Het is mogelijk om te betalen met iDeal, Bancontact, PayPal en de creditcard. 

     

Kan ik met een cadeaubon betalen? - Nee, dat is momenteel nog niet mogelijk.

Mijn betaling lukt niet, wat moet ik doen? - Neem contact met ons op! We helpen je graag. Een andere mogelijkheid is om gebruik te maken van een van de andere betaalmogelijkheden. 

Kan ik een factuur ontvangen? - Stuur ons even een berichtje, dan ontvang je de factuur zo snel mogelijk van ons! Ben je een zakelijke klant? Zet dit bij de bestelling, dan sturen we automatisch een factuur op. 

Verzending

Wat is de levertijd? - We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Het wordt in ieder geval binnen 2 werkdagen verzonden. In het geval van onverwachte drukte waardoor de levering langer duurt, wordt dit op de website gecommuniceerd.

Waar wordt mijn pakket geleverd? - Op dit moment wordt je bestelling door PostNL op het aangegeven huisadres geleverd. We zijn bezig om pakketpunten ook mogelijk te maken. 

Wat zijn de verzendkosten? - Je betaalt geen verzendkosten bij ons, die nemen wij op onze rekening!

Retourneren

Moet ik retourkosten betalen? - Bij het retourneren zijn de retourkosten voor eigen rekening. Je mag dan ook zelf kiezen met welk verzendbedrijf je het pakket verstuurd! Let wel op dat je altijd het verzendbewijsje goed bewaard. 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour? - Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling! Nadat je het pakket hebt ontvangen heb je 30 dagen de tijd om je pakket terug te sturen. Hoe het werkt?

  1. Stuur een mailtje naar info@enjoy-memories.nl met je ordernummer en eventueel de reden van het retour;
  2. Pak het product zo veilig mogelijk in, het liefst in de originele verpakking; 
  3. Kies een verzendbedrijf en stuur het op naar: Emjoy, Kapelakker 41, 5763AG Milheeze;
  4. Bewaar het verzendbewijs goed.

Hoe gaat een retour te werk? - Als je bovenstaande stappen hebt doorlopen en wij het pakket hebben ontvangen, gaan we aan de slag. Wij kijken eerst of het product nog in goede staat is. Wanneer dit goed is, zorgen we dat het aankoopbedrag wordt teruggestort.

Hoe word ik terugbetaald? - Binnen 14 dagen na ontvangst van je retour wordt je aankoopbedrag terugbetaald*. Dit wordt altijd met dezelfde betaalmethode gedaan als waarmee de aankoop is gedaan. Je ontvangt ook een mailtje met bevestiging dat je retour is afgerond. *Zolang het product in goede staat is. 

Klacht

Ik heb een klacht, wat moet ik doen? - Als je een klacht hebt over het bestelde product horen we dit natuurlijk graag. Stuur een mailtje naar info@enjoy-memories.nl met je klacht en eventuele foto's en dan gaan we samen kijken hoe we alsnog een gelukkig moment kunnen creëren met je naasten!